A légitársaság a harmadik egymást követő évben, idén is megkapta a Világ Legjobb Business Osztálya díjat. Katar nemzeti légitársasága elnyerte továbbá a Közel-Kelet Legjobb Légitársasága, a Legjobb Business Ülés és a Legjobb First Lounge díjakat is. A Business Excellence legjobb légitársaság közönségdíját pedig a Business Traveller Hungary, az üzleti utazók magazinjának olvasói szavazatai alapján érdemelte ki.
A Qatar Airways Csoport vezérigazgatója Mr. Akbar Al Baker így nyilatkozott a díjakat és a légitársaság hozzáállását, szolgáltatásait illetően: „Ezek a rangos díjak azt mutatják, hogy a légitársaság igen rövid idő alatt milyen messzire jutott. Az, hogy ilyen díjakat kaptunk, az országunk ellen irányuló illegális blokád ellenére is, tükrözi elkötelezettségünket a kiválóság, az innováció iránt és hogy utasainknak a legjobb szolgáltatásokat nyújtsuk a levegőben. Mivel a Skytrax díjakat az utasok szavazatai alapján kaptuk, ez visszaigazolás számunkra és még inkább növeli annak jelentőségét, hogy folytassuk utasközpontú stratégiánkat lojális ügyfeleink legnagyobb megelégedésére.”